مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 12:462019-01-07سياسي

فارس من| شکایات مردمی از خودروسان به مجلس/ تشکیل کارگروه بررسی تخلفات


قرار است به زودی کارگروه تشکیل شود تا بر این اساس راجع به نحوه قیمت گذاری خودرو و همچنین نحوه انجام تعهد خودروسازان بحث جدی خواهد شد.

- بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هفته جاری طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح های قبلی و بررسی های آن به طول انجامید بنابراین بحث بررسی طرح ساماندهی خودرو نیز کمی به تعویق افتاد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: بیشترین شکایتی که به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی رسیده است عدم تعهد خودروسازان به وعده های خود است.

هم در بحث تحویل خودروها، کیفیت و همچنین عدم خدمت رسانی طبق قرارداد خودروسازان از جمله گارانتی نیز شکایتی به کمیسیون گزارش شده است.

پارسایی بر همین اساس اضافه کرد: عمده شکایات واصله راجع به تخلف در تحویل خودرو است که این دارای آمار بسیار بالایی است یعنی خودروهایی که بر اساس زمان مشخص تحویل داده نشده است بسیار زیاد است و به اذعان دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا حدود 300 هزار خودرو از جمله این مورد محسوب می شود و این آمار، آمار بسیار بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شکایات مردمی از خودروسان به مجلس/ تشکیل کارگروه بررسی تخلفات

فارس من| شکایات مردمی از خودروسان به مجلس/ تشکیل کارگروه بررسی تخلفات